Direktlänk till inlägg 7 augusti 2013

Ruska

Av Tinna - 7 augusti 2013 20:12

Hejsan, igen.
Ja, jag har just nu inget jättre trevligt att säga, mest bara klaga om lite bekymmer och problematik som vägrar ge vika. Mina ätstörningar hänger kvar även om jag nu faktist försöker göra något åt det, så ger de inte vika. Jag har precis haft dagar då jag kunnat äta, kanske inte de vanliga 3-5 mål om dagen men typ två av dem iaf och jag gick faktist upp i vikt samtidigt som jag började tänka att det kanske skulle återgå till det vanliga igen. Men, så fel jag hade för där kom till slut dagen då jag förlorade alla 3-4 kg jag gått upp under lite mer än en vecka och hamnade ner igen, kan inte riktigt äta då jag får hjärtrus och mår illa så fort något åker in i käften och fåt smått ångest av att jag inte vet vad som är felet. Sitter det i mitt huvud är jag nog inte medveten om det, hälsan bör det inte vara nåt fel på då jag redan kollat upp det och nu när jag faktist måt helt okej tycker jag att det kan få återgå till det vanliga med matlusten och att äta. Nåja, jag har iaf matlust nu, sen om jag får i mig något är en annan fråga... Oh well, jag hoppas bara på att det blir bättre snart. För såhär orkar jag inte må, man är ju så trött och grinig hela tiden! :c

Till lite roligare men ändå aningen kaotiska saker!
Jag har för mycket idéer och planer så det inte finns tid nog för alla men intefan tänker jag ge upp några av dem heller! >:D jag vill rita, måla, skissa, sy både ryggsäckar och dockkläder, lägga pärlplattor, skriva, bygga på fursuit och cosplay och jag vill spendera tid med en massa fina människor! Jag vill spela och åka på konvent, jag vill att valpkursen ska höra av sig, jag vill städa i mina rum och jag vill söka jobb! Jag vill kunna ha 4 par till av armar och händer så jag kan göra allt på en gång och jag vill ibland att tiden ska stå still!!!
Så mycket!! Men det är roliga saker så det är okej~

Jag kan få påpeka om ett fint litet band/par av artister som heter Blood on the dance floor och deras musik är min nya kärlek musikväga~ de och Apocalyptica...H.I.M börjar smyga sig in bland mina favoriter ockå! Hohoho, jag uppdaterar med något vettigt nästa gång xD Baibai~

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tinna - 24 januari 2014 15:57

Ännu en gång ligger man på psyk, fast denna gång är det såhär, ÄNTLIGEN tog de in mig! Nåja, nu när du vet det, så återgår jag till dagens topic~ Det är lite bättre med mig just idag, ifall nån ville veta. Läste en intressant mening idag i en bok...

Av Tinna - 3 november 2013 22:02

From here on I'll be posting my progress through out the national novel writing month and hopefully some of you will enjoy and understand this story. This is what I'v written so far tonight since I started a bit late and all. Let's start, shall we? C...

Av Tinna - 3 november 2013 19:32

Nämen titta det gick visst lite tid där emellan inläggen igen, whups! Men nu är det ju så att nanowrimo kört igång och jag kommer att posta novellen jag skriver här på min blogg, så ifall nån vill läsa kan dom läsa det här och så. Årets novell heter ...

Av Tinna - 5 oktober 2013 00:02

Är för övrigt en fin låt på piano som kan hittas här och var~Att ha många stigar att vandra men att inte veta vilken väg man ska välja, det är något de flesta hamnar i någon eller flera gånger i livet. Jag är ännu en gång där, jag har ju mina mål för...

Av Tinna - 16 augusti 2013 02:00

Kras. Krash. Boink. Slafs. Sopa in det under mattan bara så syns det inte mer sen. Typ så tänkte jag att det skulle funka och det fungerade ju ett tag. Men när något stötte till mattkanten vällde allt fram igen, allt, allt, alltihopa. Jag vill inte s...

Presentation


Tjena!
Välkommen till en blogg som handlar om mitt liv kort och gott. Jag drömmer om att få jobba med spel i framtiden och har en hel drös med olika hobbies~

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards