Direktlänk till inlägg 17 juli 2013

Dance inside

Av Tinna - 17 juli 2013 22:54

Extra inlägg idag för att jag vill nämna en sak som jag tänkt på ett tag, en person faktist. Nej, det handlar inte om Jing.
Det handlar om en nyfunnen polare som hållt mig sällskap om dagarna, messat med mig bara lixom. Pratat om random stuff och lyssnat, så som man kan lyssna via sms, på mitt eviga prat om hur dystert och mulet jag haft det ett tag nu. Det är rätt otroligt att hon kunnat hjälpa mig så mycket som hon gjort ändå även om hon själv nog inte riktigt vet om det. Så jag tänkte skriva det här och länka till henne sen~

Vi började väl messa under samma vecka allt förändrades för mig, bara små frågor om vad hon gjorde och så och hon ville ju veta vad jag gjorde med. Jag kunde prata med henne om vad som pågick i mitt huvud och hon kunde lixom relatera på ett sätt. Så det kändes säkert att fortsätta prata och utan att vi tänkt på det messade vi varje dag. Vissa dagar mindre än andra men vi hördes varje dag. Klart jag messade med Lili rätt ofta då med för hon ville veta hur jag hade det och ibland med honom med. Men mest messade jag ju med henne via Kik. En mess app jag smått struntat i tills nu. På psyket var det inte alltid lätt o då kunde jag skriva till henne o hon kunde muntra upp mig med att bara svara på vad hon gjorde eller att söga nåt som relaterat till det jag sagt. Vi har kunnat snacka spel, musik, världen och mörkret. Det har faktist hjälpt mig mycket. Hon har varit en av de som fått mg att fortsätta simma, palla med dagarna av långtråkighet och deppande hemma och bara haft sällskap lixom. Klart jag uppskattat det stöd jag fått av andra vänner och kompisar, men dom vet om hur mycke de hjälpt mig. Men hon verkar inte veta om det så jag tänkte låta henne och er andra som läser veta, att Lee är en kompis jag vill få behålla som en vän. Hon är awesome och snöll och snygg som fan och har såååå snygga pijkar. (BJD dockor dårå xD) Nej, hon är ingen ny crush, hon har en tjej och är lycklig med henne så varför skulle jag störa det? Och jag har inget intresse för sånt atm.
Men ah, ville ba att hon skulle få nån bild av hur mkt hon hjälpt mig att må bättre och att bli gladare igen. Du är awesome, Lee~

 
 
Lee

Lee

21 juli 2013 18:54

Åh tack själv fina du, och för att du skrev så snällt till mig :3 <3

http://clover.blogg.se

Tinna

22 juli 2013 01:01

Fina personer är värda fina texter~ :3

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tinna - 24 januari 2014 15:57

Ännu en gång ligger man på psyk, fast denna gång är det såhär, ÄNTLIGEN tog de in mig! Nåja, nu när du vet det, så återgår jag till dagens topic~ Det är lite bättre med mig just idag, ifall nån ville veta. Läste en intressant mening idag i en bok...

Av Tinna - 3 november 2013 22:02

From here on I'll be posting my progress through out the national novel writing month and hopefully some of you will enjoy and understand this story. This is what I'v written so far tonight since I started a bit late and all. Let's start, shall we? C...

Av Tinna - 3 november 2013 19:32

Nämen titta det gick visst lite tid där emellan inläggen igen, whups! Men nu är det ju så att nanowrimo kört igång och jag kommer att posta novellen jag skriver här på min blogg, så ifall nån vill läsa kan dom läsa det här och så. Årets novell heter ...

Av Tinna - 5 oktober 2013 00:02

Är för övrigt en fin låt på piano som kan hittas här och var~Att ha många stigar att vandra men att inte veta vilken väg man ska välja, det är något de flesta hamnar i någon eller flera gånger i livet. Jag är ännu en gång där, jag har ju mina mål för...

Av Tinna - 16 augusti 2013 02:00

Kras. Krash. Boink. Slafs. Sopa in det under mattan bara så syns det inte mer sen. Typ så tänkte jag att det skulle funka och det fungerade ju ett tag. Men när något stötte till mattkanten vällde allt fram igen, allt, allt, alltihopa. Jag vill inte s...

Presentation


Tjena!
Välkommen till en blogg som handlar om mitt liv kort och gott. Jag drömmer om att få jobba med spel i framtiden och har en hel drös med olika hobbies~

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards