Alla inlägg den 22 juni 2013

Av Tinna - 22 juni 2013 21:56

Så seeeg daaaaag! Men det har ju iaf gett mig tid till att tänka lite. En text slänger jag ner till i slutet oxo~
Iaf, idag har jag i princip bara slöat men ändå är jag trött. Varför? Jo för att en viss valp vaknade inatt/imorse o ville ut o kissa vid 04 D: Tur att jag kunde lägga mig igen efter det iaf. Sen har dagen rullat på även om jag fortf typ inte kan äta :x Får gå till vårdcentralen om det sen på Måndag.
Och jag hoppas din midsommar var mer livad än min även om viktiga beslut fattades igår kväll.

Men jag ska börja göra något ikväll som kommer att hjälpa mig nå och kunna bli den person jag vill vara. Mitt alterego dårå, att "leva sig in" i "karaktären" kmr ju till slut leda till att man blir den om man gör det hela tiden o varje dag.

Så jag ska börja skriva ner positiva saker om mig själv varje kväll och morgon även om jag inte är/ser det än hjälper det till att bli så/se det~

Här har du texten oxo, kanske liiite dyster men de e nog bara för att mitt humör trycks ner av min käre mor lite ibland. (O med ibland menar jag ibland varje dag) Fast texten har inget med henne o göra ofc!

I miss you, miss you so bad.
I know I did wrong, I know I was that jerk. I know you got hurt, baby I'm so sorry. Baby forgive me. I'll never give up, I'll never forget, I'll fight for us.
I'll be there for you cause I know you're there for me too. I love you.
I know that we are meant to be, you and Me~

Vi får hoppas att jag något vettigt att skriva imorn o om det inte dyker upp nåt kmr det senare elr nästa vecka. Nu ska det snart sovas! Nattinatti~

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Tjena!
Välkommen till en blogg som handlar om mitt liv kort och gott. Jag drömmer om att få jobba med spel i framtiden och har en hel drös med olika hobbies~

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
<<<
Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards