Alla inlägg den 27 juni 2013

Av Tinna - 27 juni 2013 23:45

Idag har varit en dag jag både älskat och hatat. 

Idag träffade jag Jing för att lämna över lite kläder och så tog vi en fika, det var så underbart att få träffas igen<3 Kändes som att det var en hel evighet sen sist. Vi bara satt och pratade där på vårt...eller i alla fall mitt favorit fik av de fik jag varit på i stockholm. Caféet på gamla stan nere i en källare ifall det skulle ge någon ledtråd för den som läser. 
Mitt te blev dock översmaksatt för att jag glömde bort det...sååå jag fick inget te. Men vi delade en kyckling sallad o det va ju min lunch~ Sen så satt vi ba där. Jag njöt av varje sekund och jag kände mig så trygg. I just det sällskapet. 
Tiden kude fått försvinna, men till slut gick vi till nästa stopp som va sci-fi bokhandeln där i närheten. Jag hade lovat att köpa en viss bok till henne o så ville jag köpa en viss tidning till mig själv, men man går ju alltid ut ur den butiken med lite mer än vad man egentligen skulle ha. Så det blev de två sakerna vi gick dit för, en liten Sentimental Circus skrivbok och första boken av serien Blue Exorcist som Jing tyckte jag skulle läsa. 
Efter det skulle vi väl gå till TC men packningen var tung så vi vände ner för en gata och råkade hamna vid English book shop, så för att jag vet att Jing är en boktok så gick vi in där. Jag hade ju lite i avsikt att köpa mig mer tid att spendera med mitt favorit sällskap. Så vi bodde i den affären ett tag och jag lyckades hitta lite böcker jag ville ha, så jag ska nog gå dit här i veckan (vad som nu återstår av den) och handla de böckerna :3 
En Alice in wonderland bok o en till som liknar dendär "keep calm" serien lixom. 

Sen skulle vi hem. Jag tror aldrig det varit så jobbigt att säga hejdå, jag sa det inte ens. Men det var en underbar dag för att jag fick se Jing le mot mig igen, vara i hennes armar och ha henne i mina. Prata med henne o bara vara. 
Jag älskade det. Denhär dagen va bra bara för dendär träffen. 
Men den har varit hatad av oss båda kan jag tänka mig för att det har varit så sjukt känslomässigt krävande och så. 
Men om vi bortser från de små tårar som föll så har det varit en underbar dag. 

Tyvärr drogs träffen ut lite för mkt så Vaja o G som va hemma hos mig o vaktade valpisen fick ju va här en timme extra...men tur att de va snälla o väntade. 
Det tog ju längre tid att skiljas åt än det va tänkt....

När jag tagit mig hem igen satt jag bara och tänkte, vad jag tänkte på berättar jag inte. 
Jag har skrivit nog med saker allmänheten egentligen inte har att gör med här på bloggen. Känslomässiga saker aså. 

Men ja, jag har suttit vid datorn o börjat med ett litet projekt jag tänkt på rätt länge. Jag ska göra ikoner till min dator för de olika "appar" jag har på den med pokémon tema. Bara för att pokémon e så underbart<3 Som webbläsare o sånt. Så idag gjorde jag en och en halv. En för mozilla firefox som Vulpix, o så påbörjade jag en för google chrome, vilket är den webbläsare jag använder mest. Det blev en Spoink! :'3 (om du inte vet så googla på't) 
Så ska bli intressant att se hur det blir när jag e klar med alla ikoner~ Laddar upp den som ett set på dA sen när jag kommit på hur man gör en zip fil xD 

Juste! Haha, gav ett kyckling ben som middag åt Noola idag (rått ofc) men hon visste inte riktigt vad hon skulle göra med den så hon la sig framför den och stirrade på den. Sen efter ett tag satte hon sig upp och viftade lite med framtassen mot den och när hon sen gick fram för att slicka på den var det som att den anfallit henne för hon flög bakåt och pep på den och skällde lite. Men lite åt hon ändå till slut. Hon får det igen när hon vuxit till sig lite!

Vi hörs igen imorn~ Nattinatti~

You will find what you are searching for, show the world what you are born to be~

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Tjena!
Välkommen till en blogg som handlar om mitt liv kort och gott. Jag drömmer om att få jobba med spel i framtiden och har en hel drös med olika hobbies~

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
<<<
Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards