Alla inlägg den 26 juni 2013

Av Tinna - 26 juni 2013 20:53

Denna vackra titel är skapat av bandet LeetStreetBoys som sjunger så vacka låtar så som..well...Noobslayer, Cosplay girlsfriend, She's so kawaii o Yuri the only one. Miku är oxo en fin låt. Deras texter aså<3 Kanske inte alltid lika glada men de sjunger det på så mysigt vis att det blir nästan glada låtar av de!<33

Ja iaf, idag kom Vaja över igen för att hålla koll på vovven medan jag va hos psykologen. Där pratades det en del, jag skulle nog vilja skriva ner vad som sas men jag skippar det. Just in case! 
Men hon påpekade att jag blivit smalare...mycket sen sist hon såg mig. Ha...ha...jag vet! Men jag jobbar på det! 
På tal om det, så fick jag en fin idé när jag va påväg hem från psykologen. Jag gick in i mataffären med idén om att laga middag åt mig o pappa ikväll. Så det är vad jag gjorde och jag är så stolt över mig själv som vågade (mestadels iaf..) steka köttfärsen o löken helt själv. Visst låter det roligt när en 20 åring är stolt över att ha lagat mat åt sin pappa för första gången i sitt liv men jag är faktist extremt rädd för spisar när det ska stekas! >__> Så nu har jag varit duttig!! 8D<3 *stolt!* 

Imorn ska jag träffa Munchlax o vi ska ta en kopp te~ Så får se vad jag skriver om den dagen när den varit. 

Men jag har iaf nu lite planer för min 20 års dag som är nästa måndag sm jag nog nämnt innan redan, men förutom kalaset på lördagen ska jag nog ut med en klasskamrat från gymnasiet o min bästaste Lili. Vi ska nog ut o ta en drink elr två! ;D 
Men först får jag gå ut och äta med Mamma o Pappa o på dagen umgås med Lili o vovven ofc. Jag gillar visst komma tecken har jag märkt, de är så bra att ha, ba lägga in dem mitt i meningar när man inte orkar avsluta dem, så ba lägger man ett komma tecken där! 8D
Av någon orsak är jag på gott humör idag! Bara synd att andra inte kan va lika glada mot mig tbx. Särskilt butter tanten på tuben.... :c Ba knuffas o gnäller på folk lixom! 

Haaa juste skulle testa ett DJ program jag laddade ner från apple store förut o hahaaa jag fattade ingeeet! På något vis försökte jag mixa ihop låtar som skilde 30-40 bpm...haha det gick inte riktigt! Men spelade in det iaf...vill kunna mixa ihop musik men de e så svårt när man inte kan /sob
Nåja, övning ger färdighet! Jobbar på en speedpaint video oxo o tänkte göra nåt i sculptris snart oxo, bara så jag har nåt o göra om dagarna när valpen ligger o sover. 

Mjaaaa men nu ska jag vänta på att Lili kmr över efter sitt övnings körande så vi hörs imorn med kanske nåt vettigt att skriva. Beror på vad ni ser som vettigt!
Baibai~

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Tjena!
Välkommen till en blogg som handlar om mitt liv kort och gott. Jag drömmer om att få jobba med spel i framtiden och har en hel drös med olika hobbies~

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
<<<
Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards