Alla inlägg den 28 juni 2013

Av Tinna - 28 juni 2013 23:42

Ja de va ju dedär med att fortsätta vandra på denna yta. Idag fick mitt mental för sig att det var slut orkat. Men mitt hjärta tyckte inte likadant, och om jag försvann skulle jag inte få se alla min vänners underbara leenden mer, speciellt inte leendet jag älskar mest tillhörande min kärlek. Så jag satte mig på soffan och ritade klart ikonen för chrome och gjorde även klart en för itunes.
Medan tårar rann förut kom valpen o hoppade upp i mitt knä o la sig där, sen efter ett tag försökte hon slicka i sig mina tårar oxo men det va inte lika uppskattat av mig. Men tanken uppskattas<3

Så va det en kompis som bestämde sig för att han inte ville ha kontakt med mig mer för att jag är känslokall, idiotisk och negativ. Och mina känslor är helt inställda på en viss annan sak, som alla som läser min blogg vet om, att jag ärligt talat inte orkar give a fuck vad vissa människor tycker om mig. Tycker de det sä gör de väl det, jag vet att det inte stämmer och det gör de som verkligen känner mig med.

Så nu på kvällen orkade jag inte sitta hemma mer (åh så hemsk jag är som lämnar valpen hemme med min far) så jag trallade över till Lili för ett glas saft o lugn.
Nu ska jag nog ta mig hem o lägga mig. Är så trött...och imorgon kommer mamma hem oxo. Så på söndag kanske jag kan göra nåt...vi får se!
Jag vet att dagen låter deppig men jag har faktist varit glad idag med! Började ju ändå dagen med att sätta på musik o börja städa i köket o sjunga med till mina låtar. Fast jag e hes så som tur va hörde bara hunden xD
Så efter det satt jag och tänkte, sen lekte jag med valpen o sen gick det down hill. Men de e chill nu, för stunden :3 Jag har en hatkärlek för weheartit oxo. Men ja, nu ska jaaag heeem~ Baibai~

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Tjena!
Välkommen till en blogg som handlar om mitt liv kort och gott. Jag drömmer om att få jobba med spel i framtiden och har en hel drös med olika hobbies~

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
<<<
Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards