Alla inlägg den 25 juni 2013

Av Tinna - 25 juni 2013 22:27

Flämt, pust o stööön! Är vad jag säger av att springa upp och ner för trappor och av att det är så vidrigt varmt här i vår lägenhet på sommaren! Jag kan ju knappt ha täcket på mig när jag ska sova D: O valpen flämtar konstant, men att hon tycker det är varmt är förståeligt med tanke på att hon är helt svart o allt. O dessutom har en dubbel lager päls. Typ som huskys aså, sååå ja de e varmt!

O vad gör man då? Jo man ställer henne i en balja med kallt vatten med tassarna i bara, var det tänkt men hon satte sig ner....menneh ah för att kyla ner henne. Vilket inte uppskattades så mycket, särskilt inte när jag skulle torka tassarna men hon verkade tycka att det blev svalare iaf~

Jag har ju en fläkt, men ingen i mitt rum så på natten dör vi av värmen så lillen sover på golvet vid dörren och jag...jag breder ut mig i sängen som en ostskiva på en kväcke macka och hoppas på att få sova iaf 3h utan att vakna där emellan XD 

Mjaaa jag ska nog nämna att en vän som jag gick i samma klass med genom gymnasie åren kom o hälsade på idag, hon är ju min lilla hundvakt i nödfall såsom nu imorgon när jag måste till psykologen för nån timma så kmr hon över för att vakta/hålla koll på min lilla puff. Så idag kom hon över för att det inte skulle va första gången de sågs imorn. Tänkte det skulle va lättare för valpisen. Men hon stannar ju inte så länge, så Noola borde inte bli allt för stressad av det. Vaja e snäll o har bra kontakt med djur :3 
O hon fotar ju så fint vovvar oxo så jag kan tigga fina bilder av henne, jag är bättre på att fota stillastående motiv xD 

Så ja, imorn o på torsdag ska Vajski hålla ett öga på Noola, imorn ba någon timma o på torsdag vet jag inte. Det får vi se. 

Mer än det har det nog inte hänt idag...hehe. 

Så, på återseende! :3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Tjena!
Välkommen till en blogg som handlar om mitt liv kort och gott. Jag drömmer om att få jobba med spel i framtiden och har en hel drös med olika hobbies~

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
<<<
Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards