Direktlänk till inlägg 23 juni 2013

I'll meet you there

Av Tinna - 23 juni 2013 23:24

Tjo!
Idag gjordes en rensning i min garderob! För..jag har ju liiite mycket kläder. Höhö.
Så plockade undan lite vinter kläder som tydligen låg kvar o så kom mamma hem med fyra kjol galgar sä mina kjolar inte behöver trängas tre st per galge! Det blev lite mer ordning!
Kommit överens med Lace om att ses i stan med ett par väskor fyllda med kläder o böcker som hon har ont om hos sina föräldrar.
Vet inte vad jag ska säga, men det kändes som att packa åt henne för att hon skulle åka på en resa. Är det knasigt?
Hon reser bort en stund o kommer hem igen när hon rest klart är vad det känns som. Frankly it helps to see it that way. För man vet aldrig vart ens resa leder en och hur den slutar. Dock vet vi alla hur jag hoppas att den ska sluta... :'3

O imorn bär det av till vårdcentralen för att kika på om jag fått ätstörningar (som jag hoppas på att jag inte har ofc) sen jag kom hem från resan.
Svackan mellan mig och Lace är nog en liten orsak till det, att jag inte gillade maten ute på resan är en annan orsak o att jag blir illamående av maten jag får i mig är ännu en. Så vi får hoppas jag/vi bara nojar oss i onödan!!! Jag orkar/vill/har inte tid med sånthär!

O valpen tar kål på mig med sin överflödiga energi, men jag är även dålig matte..så det ska jag ändra på! För imorn är det måndag, då tar vi våra steg mot nya händelser!
O valpkurser!

Så nu ska vi sova, även om en av oss lagt sig vid dörren ist för i sin säng...>__>

When you close your tired eyes I'll meet you there~ G'night!

 
 
Ingen bild

Hellu! ^- ^

24 juni 2013 16:30

Är Lou och Lace samma person?.. Blev lite förvirrad o.o .. Ingen hat kommentar! ba så du vet :3

Tinna

24 juni 2013 16:44

Ja, men jag vill inte alltid att det ska vara allt för självklart. Så hon kmr gå med många namn~

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tinna - 24 januari 2014 15:57

Ännu en gång ligger man på psyk, fast denna gång är det såhär, ÄNTLIGEN tog de in mig! Nåja, nu när du vet det, så återgår jag till dagens topic~ Det är lite bättre med mig just idag, ifall nån ville veta. Läste en intressant mening idag i en bok...

Av Tinna - 3 november 2013 22:02

From here on I'll be posting my progress through out the national novel writing month and hopefully some of you will enjoy and understand this story. This is what I'v written so far tonight since I started a bit late and all. Let's start, shall we? C...

Av Tinna - 3 november 2013 19:32

Nämen titta det gick visst lite tid där emellan inläggen igen, whups! Men nu är det ju så att nanowrimo kört igång och jag kommer att posta novellen jag skriver här på min blogg, så ifall nån vill läsa kan dom läsa det här och så. Årets novell heter ...

Av Tinna - 5 oktober 2013 00:02

Är för övrigt en fin låt på piano som kan hittas här och var~Att ha många stigar att vandra men att inte veta vilken väg man ska välja, det är något de flesta hamnar i någon eller flera gånger i livet. Jag är ännu en gång där, jag har ju mina mål för...

Av Tinna - 16 augusti 2013 02:00

Kras. Krash. Boink. Slafs. Sopa in det under mattan bara så syns det inte mer sen. Typ så tänkte jag att det skulle funka och det fungerade ju ett tag. Men när något stötte till mattkanten vällde allt fram igen, allt, allt, alltihopa. Jag vill inte s...

Presentation


Tjena!
Välkommen till en blogg som handlar om mitt liv kort och gott. Jag drömmer om att få jobba med spel i framtiden och har en hel drös med olika hobbies~

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
<<<
Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards